tiistai 5. helmikuuta 2013

Tunnustuksia

Olen saanut taas blogiini muutaman ihanan tunnustuksen muilta blogin pitäjiltä.

Ompelusoppi Nappi&Neula antoi minulle New Blog Love -tunnustuksen ja

Velhonviitalta sain Liebster blog -tunnustuksen.

Iso kiitos molemmille!

Sitten joudun itse tunnustamaan, että valitettavasti en nyt jaksa jakaa tätä eteenpäin ja tuon Liebster blogin olen kerran jo jakanutkin, että jospa se sama lista korvaisi nämä puutteeni nyt.

Tunnustan myös että ompelusuunnalla on ollut hiljaisempaa, kun ei vain saa mistään mitään irti. No, olen minä ommellut jotain, mutta kuvaaminen on vähän vaiheessa ja tällä hetkellä on sellainen yleinen väsymystila päällänsä. Uikkaria on leikottu, laukkua on ommeltu, mutta mikään ei valmistu juuri nyt. Ehkä tämä jumi tästä irtoaa jossain vaiheessa. Lähinnä varmaan sitten, kunhan keksisi oikeasti, mitä sitä ompelisi seuraavaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)