tiistai 24. heinäkuuta 2012

Saumurista langat loppu

Oi voi, niin siinä vain kävi, että valkoiset langat ehti kulua loppuun ja ompelukset seisoo. Tai no, käytin jo omiin keltaista ja saahan noita ompelulankoja saumuriinkin, mutta silti. Muita värejäkin löytyy vielä, mutta jostain syystä lähes kaikki minun ompelemista kankaista on nurjalta puolelta valkoisia.

Odotan kovasti lankojen ostoreissua. Ensiviikolla se on! Sen lähempää tai kauempaa ei onneksi tarvitse lähteä lankoja ostamaan kuin Tallinna. En raaski ostaa täältä, kun kerta olen menossa sinne ja olen kuullut jo niin monelta, että sieltä saa halvemmalla. Eli odotan ja odotan ja odotan..

Projektikin etenee, mutta nyt siitä puuttuu kanttinauhat ja tarranauhat, joita meinasin huomenna lähteä keskustasta ostamaan, kunnes tajusin, että ehkä nekin lähtisi mukaan halvemmalla Tallinnasta. Kun vain osaisi pitää näppinsä kurissa ja olla ompelematta tuota eteenpäin enää ennen reissua. Montako päivää? Kolme!! Sen jälkeen on niin kiire, ettei ehtisikään ennen kuin lähdetään. Kolme päivää!! Mutta kun minä tahdon! Vaikka ennen perjantaita pitäisi saada valmiiksi yksi mekko ystävällekin, silti minä tahdon tehdä juuri tuota! Voisin keksiä vaikka mitä muutakin tekemistä, mutta juuri nyt pää on ihan tyhjä ja sinne mahtuu vain ja ainoastaan tuo projektini. Esittelen sen, jahka saan sen valmiiksi.


Löytäisinköhän minä teille mitään esiteltävää vanhoista jutuista, kun en tänään ole ommellut mitään. Ehkä ilahdutan teitä Oe-kankaasta tehdyllä Oe-tissiksellä, kun ei minun samasta kankaasta tehtyä boleroa ole kuvattukaan. Joten tässä kuvaa tälle kertaa:


1 kommentti:

  1. Teehän hyviä löytöjä! Oikein kivaa reissua etelään. Minäkin liityin lukijaksi heti ku hokasin että sullaki on nyt kauan kaivattu blogi. :-D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)